„Profesionalas – profesionalams“ – tai prekės ženklo VICTORIA BORO filosofija.
Už kiekvieno pripažinto prekės ženklo stovi Asmenybė, kurios istorija glaudžiai persipynusi su pačios įmonės istorija. Taigi nenuostabu, kad prekės ženklas pavadintas pergalę simbolizuojančiu profesionalo vardu – VICTORIA BORO. Būtent šis siekis – pergalės ir tobulumo siekis – paskatino žinomą nagų industrijos atstovę Viktoriją Borovikovą sukurti savo vardu pavadintą prekės ženklą.
Šio prekės ženklo pamatas – neįtikėtinas atkaklumas ir pasitikėjimas savo jėgomis, produktų receptūroms ruošti pritraukęs žymiausius Amerikos bei Europos chemikus.
Savo karjeros kelią Viktorija pradėjo 2012 m. birželį, o visiškas atsidavimas darbui ir kruopštumas po ketverių metų realizavo idėją kurti nuosavo prekės ženklo produktus. Rinkoje esantys gaminiai nepatenkino Viktorijos poreikių nei kaip meistrės, nei kaip dėstytojos, tad iškilo būtinybė sukurti tokią seriją, kuri tiktų net reikliausiam klientui, būtų saugi, kartu ekonomiška ir kuo prieinamesnė meistrui.
Visos formulės kurtos ir tobulintos laikantis naujausių aplinkos apsaugos reikalavimų ir atsižvelgiant į grožio pramonėje esamas mados tendencijas.
VICTORIA BORO visiškai nepriimtinas konvejerio principas, kai naujovės kuriamos siekiant vienintelio tikslo – papildyti asortimentą. Kiekvienas produktas, viena vertus, gimsta kančiose, o kita vertus – kuriamas su didele meile ir atsakomybe. Prieš sukuriant kiekvieną serijos gaminį vykdomos ilgos paieškos ir moksliniai tyrimai, skirti įnoringiausiam poreikiui patenkinti. Dažniausiai tokios paieškos iš pradžių būna asmeniškos – Viktorija bando atrasti stebėdama, ko reikia jos mokiniams arba klientams.
Taigi siekis užtikrinti patogų darbą, prieinamumą ir saugumą klientui palyginti su kitais prekių ženklais yra trys svarbiausi VICTORIA BORO tikslai.